Optreden Bataviakoor 10 Mei 2019 Niet voor het eerst treedt het Bataviakoor uit Lelystad op voor de bewoners van Buitenhaeghe en de aanleunwoningen. Omdat ze zoveel sfeer brengen en gezelligheid hebben we het koor opnieuw uitgenodigd.
Valentijnsfeest met muzikant Heiko 14 Februari 2019 We vinden het fijn dat Heiko komt op deze mooie Valentijnsdag. De bewoners worden dan weer getakteerd op muziek en een mooie orchidee namens de stichting vrienden van Buitenhaeghe.
Gezellige middag met zanger Henk Vink
30 augustus 2019 Een heerlijke zangers die liedjes zingt in een mooi decor. In de pauze trakteert de Stichting vrienden van Buitenhaeghe op een heerlijk IJSJE.
Optreden van het smartlappenkoor de Waterlanders 19 oktober 2019 Op deze dag wordt het weer gezellig meezing middag met het smartlappenkoor De Waterlanders uit Lelystad.
Kerstmarkt in Zorgcentrum Buitenhaeghe 14 december 2019 Voor het eerst zullen 4 Dames vierstemmige kerstliederen ten gehore brengen tijdens de kerstmarkt. Zij noemen zich “Kwartet Sparkle” en zingen a-capella. Zij zullen vast voor een fijne sfeer zorgen tijdens de kerstmarkt.
Natuurlijk zullen ook weer de oliebollen aanwezig zijn die door de Stichting vrienden van Buitenhaeghe worden aangeboden.