Oliebollen op de kerstmarkt 09 December 2017 Het is inmiddels traditie dat Stichting Vrienden van Buitenhaeghe gratis oliebollen uitdeelt op de Kerstmarkt in Buitenhaeghe. Op ons vaste stekje in de hal kunt u ons niet missen. Eet smakelijk!!
Optreden accordeonorkest Vivace 11 November 2017 Op zaterdag 11 november is het feest in Buitenhaeghe. Het accordeonorkest komt spelen en maakt vrolijke muziek voor iedereen. Dat wordt luisteren, mee klappen en misschien dansen. Van harte welkom, ook de aanleunbewoners. De toegang is gratis. Uiteraard heeft u na afloop de mogelijkheid om een kleinigheid in de collectebus te doen.
IJS traktatie in Buitenhaeghe 19 Juli 2017 Inmiddels een traditie om in de zomer ijsjes uit te delen aan de bewoners en aanleunbewoners. Paul's ijs komt met zijn ijskarretje op woensdag- middag 19 juli van 14.00 - 15.00 uur Met een gezellig muziekje erbij hopen we als bestuur u te ontmoeten in de hal van Buitenhaeghe. We hopen op een gezellige, smakelijke middag met hopelijk lekker warm zomerweer.
Optreden Bataviakoor en 10-jarig bestaan Stichting Vrienden van Buitenhaeghe 5 Mei 2017 Niet voor het eerst treedt het Bataviakoor uit Lelystad op voor de bewoners van Buitenhaeghe en de aanleunwoningen. Omdat ze zoveel sfeer brengen en gezelligheid hebben we het koor opnieuw uitgenodigd. Zij komen op het feest van ons 10-jarig bestaan en het is bevrijdingsdag dus dubbel feest !! En als we terugkijken kunnen we alleen maar zeggen: Een topfeest!! De zaal was propvol. Bewoners, aanleuners, buurtbewoners en donateurs, ze vermaakten zich met luisteren, meedeinen - en meezingen. Het bestuur van Vrienden van Buitenhaeghe is dankbaar voor dit 10-jarig bestaan. Dank aan allen die ons financieel steunen maar ook ons van harte het beste hebben gewenst. De bestuursleden kregen een bos bloemen van de directie om te benadrukken dat we gewaardeerd worden. De duofiets is nog even extra in het zonnetje gezet. En nu samen uitkijken naar het volgende festijn.
Valentijnsfeest met goochelaar John Negenkerken 14 Februari 2017 We vinden het geweldig dat er een echte goochelaar komt op het Valentijnsfeest in Buitenhaeghe. Nee, niet alleen vanaf het "podium" maar dichtbij de aanwezige Valentijnsgasten zal hij zijn goochelkunsten laten zien. Dat wordt genieten : magie met een glimlach