Activiteiten die plaatsvonden in 2023.
Op 14 februari is er bij de bewoners van Pallas, Damaris en Parkhaeghe een Valentijnskaart in hun brievenbus gedaan. Voor de bewoners in woonzorgcentrum Buitenhaeghe is er op de huiskamers een houtendoos met Valentijns chocolaatjes gebracht.
Op 7 maart werd het Binnenhof (buitentuin naast de hal van het woonzorg centrum) officieel geopend die met donatie van een bedrijf en de Stichting Vrienden van Buitenhaeghe tot stand is gekomen.
Als bedankje kreeg de Stichting een bos bloemen aangeboden.
Op 10 juni is er een optreden geweest van het Barbershopkoor FlevoFun in de binnentuin van Parkhaeghe.
Ondanks de hitte die dag waren de aanwezige bewoners anthousiast over het optreden, mede door de ondersteuning van vrijwilligers is het een mooie dag geworden om op terug te kijken.
Er zijn twee groepen bewoners die de Jungle tuin op het stadslandgoed de Kemphaan hadden bezocht. Voor deze bewoners heeft de stichting koffie/thee aangeboden met iets lekkers in het restaurant in de Jungle tuin.
Op 29 december heeft de Stichting Vrienden van Buitenhaeghe afscheid genomen van alle bewoners omdat dat de Stichting wordt opgeheven. In de ochtend met oliebollen in de binnentuin van Damaris. In de middag de bewoners van Buitenhaeghe middels een optreden van zangeres Nathalie in het restaurant. Gerda bedankte het bestuur voor de activiteiten in afgelopen jaren. Daarna kregen wij een mooi schaaltje met Chocolaatjes erin. De Stichting heeft alle bewoners verrast met een mooi fotoboek van al die activiteiten.