Activiteiten die plaatsvonden in 2022.
Dit jaar een andere invulling gegeven aan Valentijnsdag. De Orchideeën werden uitgedeeld per etage onderbegeleiding van de harpiste Petra Rosa die een mini concert gaf met als thema liefdes liedjes. Vooraf gaf zij een toelichting over het muziekstuk.
Op 17 mei 2022 hebben wij afscheid genomen van Cor Gerritsen als bestuurslid van de Stichting Vrienden van Buitenhaeghe. Dit afscheid werd gehouden op de locatie Oostvaders met een lunch. Cor las een gedicht voor die hij zelf had geschreven over de verschillende projecten bij de Stichting.
Met verschillende bewoners van Buitenhaeghe werd er in de maand juli een uittje naar de Jungletuin op de Kemphaan georganiseerd. Dit heeft de SVvB financieel ondersteund.
Op 2 augustus heeft voor de bewoners een bekende opgetreden n.l Peter Dons. Hij zong vele bekende liedjes van vroeger waarbij enkele bewoners gingen meezingen.
Op 12 oktober is er een optreden geweest van de “2 stemmige Heren” in de binnentuin van Damaris. Er waren op deze middag rond de 40 bewoners die soms meezongen of klapte op de ritme van de muziek, en ook genoten van een drankje en frituurhapjes,