Welkom Onze activiteiten Bijz. Projecten jaarverslagen verslag activiteit contactgegevens terug
Bevrijdingsdag 5 mei 2018 Op Bevrijdingsdag 5 mei waren de bemanningsleden van het Shantykoor Almere aanwezig met hun zeemans liederen.  De bewoners hebben enkele liederen uit volle borst meegezongen en geklapt en genoten van het optreden.
De twee stemmige Heren hadden met eerste paar liedtjes de stemming onder de bewoners er direct in. Met Siebren Zwaan aan de piano en zanger Hans Muilmann was de twee stemmigheid dik in orde. Tussen de liederen door hadden de Heren ook twee medly’s op het programma. Ook dit jaar werden er naafloop in de zaal als thuis bij de bewoners weer een mooie orchidee aangeboden door de Stichting vrienden van Buitenhaeghe.
Valentijnsdag 14 februari 2018
IJsjesdag 17 augustus 2018 In de middag was er een optreden van Heiko op zijn elektronische piano, hij nam de bewoners mee op reis vanaf Almere via Volendam naar verschillende plaatsen in de wereld. Vooral de start zongen de bewoners mee uit volle borst. De herkenbare melodieën uit de wereld werden meegeklapt. Heiko had ook de soliste Melanie meegenomen en zij zong enkele populaire liederen zoals van ABBA en Adele. In de pauze werden er ijsjes uitgedeeld die door de Stichting vrienden van Buitenhaeghe zijn verzorgt, er was aarbei en vanille smaak. Heiko zong weer opgewekte liederen waarna Melanie als een nachtegaal de liederen zong met de titel Hallelujah en ?
Kerstmarkt 8 december 2018
De Kerstmarkt werd opgebouwd met onder begeleiding van gemengd kerstmuziek uit de muziekboxen, even later werd de kerstsfeer door de 2 stemmige Heren overgenomen. Deze keer zongen zij een mooi Kerstrepertiore. De markt bestond uit diverse kramen zoals kerststukjes, kerst kado’s en natuurlijk de heerlijke oliebollen aangeboden door de Stichting vrienden van Buitehaeghe.
Het strijkersatelier 22 december 2018 Het strijkersatelier bestond uit kinderen met een leeftijd tussen 6 en 12 jaar die vioolles volgen. Deze middag was er een Kersrepertiore met liederen die ook meege- zongen mochten worden. Enkele leerlingen gaven een solo optreden.
Activiteiten die plaatsvonden in 2018.