Welkom Onze activiteiten Bijz. Projecten jaarverslagen verslag activiteit contactgegevens
Kerstmarkt 2017 in Buitenhaeghe 09 december 2017 Op de foto's een impressie van de gezellig kerstmarkt in de hal van Buitenhaeghe. De muzikale invulling deze middag werd verzorgd door 2 dames die als instrument de piano en dwarsfluit hanteerde. Er waren kraampjes met kaarten/knuffels, lekker hapje en mooie kerststukjes, etc. Ook werden er weer oliebollen aangeboden aan de bezoekers door de Stichting Vrienden van Buitenhaeghe. Dus één en al gezelligheid.
Geslaagde ijsmiddag 19 augustus 2017 De ijskar was eerder begonnen met het uitdelen van de ijsjes, aangezien het niet te lang in de bakken goed zou blijven. Dat kwam overigens omdat het ook een warme zomerse dag was. Ook de klaverjas club in het restaurant werd aangedaan om daar ijsjes uit te delen. Het draaiorgel was ook aanwezig en deze werd bespeeld door Emiel, en zorgde voor een ontspannen sfeer.
Optreden Vivace 11 november 2017 Met veel belangstelling van de bewoners  werd de start gemaakt door het Timeless Music Orkest onderleiding van dirigente Carolien Bakker. Enkele titels waren uit de Lion King en het nummer Let's twist again. In het tweede deel van de middag speelde Show en Music Orkest onder leiding van Henk Bosklopper, de titels van de muziekstukken waren o.a. Nathalie, The sound of music  met een vrijwilligster als soliste en Morricone.
Valentijnsfeest met goochelaar John Negenkerken 14 Februari 2017 Terugblikken doen we nu alweer.....Valentijn is alweer vertrokken en de goochelaar heeft een glimlach getoverd op vele gezichten. Een enorm volle zaal, gezelligheid, goochel act van dichtbij en op het podium. Voor elk wat Wils. Na afloop heeft het bestuur van de Stichting vrienden van Buitenhaeghe orchideeën uitgedeeld aan bewoners en personeelsleden. Hierbij veel dank aan een ieder die dit feest mogelijk hebben gemaakt.